• 0

Hoe werf ik klanten (opdrachten) voor een callcentre

Beste mensen,

Ik ben een jongen van 21 jaar met redelijk wat ervaring al in de verkoop zowel in de winkel Face2Face als aan de lijn..

op dit moment is het bedrijf waar ik werkte failliet gegaan en wil nou toch is een plan gaan uitwerken wat ik al tijden in mijn hoofd heb..

 

Ik wil sament met een partner starten als een beginend callcenter. ik heb de mogelijkheid om een aantal computers aan te schaven indien nodig maar denk dat wij het in het begin met zijn 2e op onze eigen pc kunnen..indien dit niet mogelijk is hoor ik het graag van jullie

 

maar de balangrijkste vraag op dit moment is waar kan ik opdrachten vinden en hoe..

wat kan ik voor opdrachten aannemen met 2 man want vaak weet ik dat er voor verschillende bedrijven een aantal seats gevraagd word...

 

indien er hier bedrijven zijn die een opdracht hebben en niet van plan zijn om een groot callcentre te vragen maar een klein team te zoeken hierbij bied ik mij aan met ervaring als onder andere (KPN,ZIGGO,Tmobile,Electronica winkel,Klantenservice,sales,savedesks.....

 

alle tips en argumenten zijn welkom

 

mvg,

 

Joey Schneider

 

 

modedit: direct vragen naar opdrachten is niet de bedoeling, lees nog even de gebruiksvoorwaarden over zelfpromotie / reclame maken

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

 

maar de balangrijkste vraag op dit moment is waar kan ik opdrachten vinden en hoe..

 

 

Je geeft zelf al het antwoord toch? Ervaring in verkoop,dus klim in de telefoon en scoor je eigen opdrachten.

 

 

 

 

Ik ben een jongen van 21 jaar met redelijk wat ervaring al in de verkoop zowel in de winkel Face2Face als aan de lijn..

 

Link naar reactie
  • 0

klopt!

maar voor ik in de telefoon klim moet ik toch eerst een plan hebben

ik wil namelijk niet zomaar gaan rondbellen (bel-me-niet-register)

 

Ook heb ik de vraag nog hoe ik het beste kan bellen en wat voor telefoon de meesten in callcenters werken via de PC hoe kan ik dit het beste doen

Link naar reactie
  • 0

Dit is nu exact het verschil tussen ondernemer zijn en geen ondernemer zijn.

De eerste heeft een plan en zoekt feedback om sommige hobbels te overwinnen, en komt steeds beter in het plan wat hij zelf zorgvuldig heeft uitgedokterd.

De tweede is geen ondernemer en wil dat anderen even voorschotelen wat er moet gebeuren, bij deze persoon gaat het nooit werken.

 

en wil nou toch is een plan gaan uitwerken wat ik al tijden in mijn hoofd heb..

 

Werk eerst serieus je plan uit. Daarna kan men hier je verder helpen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.