Ga naar inhoud

Middle

Super Senior
  • Aantal berichten

    234
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Karma

12

Registratie

  • Hoe heb je ons gevonden:
    partner-site
  • Jij bent:
    ondernemer
  • Tot welke leeftijdsgroep behoor je?
    51 >
  • Je bent voornamelijk geïnteresseerd in:
    ondernemen algemeen
  1. Ik zou proberen uit te zoeken welk materiaal exact gebruikt is bij de aanhanger en/of het probleem met de bellen een eigenschap is bij dit materiaal. Dan kan je beter beoordelen of de prijs van 5000 euro gerechtvaardigd was of dat er inferieure kwaliteit is gebruikt. Daarna kan je opnieuw conclusies trekken.
  2. Dus de gehele lay-out moet dan maar aangepast worden naar de viewport van jouw laptop?
  3. Willen jullie deze in het bakje van de afdeling tekstcorrectie leggen?
  4. Er is helemaal geen probleem. TS brengt het als een probleem. Hij koppelt een zogenaamd probleem aan de wens om een domeinnaam te bemachtigen om een onderbouwing te creëren.
  5. Ik zal maar netjes quoten alvorens er weer iemand helemaal overspannen wordt. Wordt het geen tijd om de communicatie naar je klanten toe eens heel kritisch onder de loep te nemen? Dit is met de juiste communicatie en formulieren zeer eenvoudig op te lossen. Als je al weet dat klanten je vertrouwelijke informatie moeten toezenden dan zorg je er toch voor dat dit op de juiste manier verzonden wordt. Dan dwing je ze er toch toe om een protocol te volgen wat jij dicteert? Of sturen ze je gewoon out of the blue berichtjes met allerlei vertrouwde informatie? Hier zeg je dus dat 99,9% van je klanten wel weet wat je e-mail adres is. Stel dat je 100.000 klanten hebt , dan zijn het er dus 100 die ooit hun vertrouwelijke informatie naar de verkeerde persoon hebben verzonden. Tien per jaar dus. Ik hoop van harte voor je dat je honderdduizend klanten hebt maar wees eens duidelijk, om hoeveel gevallen per jaar gaat het nu echt denk je?
  6. Een ander is mij helaas te snel af geweest en heeft een aantal jaar voordat ik mijn bedrijf startte de domeinnaam [bedrijfsnaam].nl geregistreerd Ik heb alle andere gangbare extensies geregistreerd en onze website draait op [bedrijfsnaam].com. Dit veroorzaakt regelmatig problemen en verwarring. Regelmatig worden e-mails naar info@[bedrijfsnaam].nl verstuurd. Aangezien het hier ook regelmatig om vertrouwelijke informatie van klanten gaat, best vervelend. Ik handel al bijna 10 jaar op [bedrijfsnaam].com en bezit ook .eu .be .de .at .fr .co.uk en nog een paar. ------------------------ Je bent al bijna tien jaar actief met je bedrijf en er zijn al bijna tien jaar problemen en verwarring doordat er regelmatig e-mails met vertrouwelijke informatie van klanten naar info@[bedrijfsnaam].nl worden verstuurd. En vandaag krijg je zomaar ineens de geweldige ingeving om eens te kijken wat je hier eventueel aan zou kunnen doen? Ik geloof er helemaal niets van.
  7. Ik amputeer geen been, ik wijs een onervaren iemand er op dat als je als ondernemer zelf de reclame uitingen wil verzorgen je doordacht moet zijn in de communicatie naar je doelgroep, en tevens een inschatting moet kunnen doen hoe een en ander over zal komen, als je dat niet kunt schuilt het gevaar er in dat het een averechtse werking kan krijgen. Erg mooie uitspaak, maar wat zegt het? Redelijkheid gebaseerd op wat? Jouw mening over kritiek? Jouw ervaring met wat? Tijdgebrek? Ja, is een kwaal bij ondernemers, altijd wat anders aan de orde. Maar wel tijd om flink aan de gang te gaan met WordPress? Geef toe, dat doe je ook niet even tussen een hals fretten en het cup-a-soup momentje. Een beter advies voor deze ondernemer is werken aan een degelijk ondernemingsplan. Voor zichzelf het inzicht creëeren wat zijn bedrijf is of zou kunnen zijn. Dan wordt het ook gemakkleijker om de openingsvraag in te vullen en degelijk advies te geven.
  8. Daar zit nu het verschil, ik zou daar dus nooit een gitaar kopen. Ik krijg geen prikkel van degelijkheid, eerder van amateurisme. Ik zeik hem niet af, ik probeer hem iets duidelijk te maken, misschien wel met een iets te harde bewoording, maar mijn boodschap is duidelijk. Als je het niet kan besteed het dan uit, ga niet zitten klooien. Ik was zonder dit topic nooit in beeld gekomen, dus die opmerking is compleet overbodig. Dan zal je mij niet horen, want dit is nu exact wat ik wil vertellen :) Verder geeft Richard iets aan waar ik geheel achter sta.
  9. Het is maar net hoe hoog je de lat wil leggen, die van jou ligt duidelijk een stuk lager. Ook ik heb bergen slechte websites gezien, maar dat wil niet zeggen dat ik deze dan weer ga opwaarderen omdat het nog slechter kan. Ik beoordeel deze website niet in competitieverband. En die beoordeling is negatief. Een website moet werken, en als een ondernemer zo slordig is om slecht of onvolledig te communiceren met zijn klanten betekend dat voor mij dat hij maling heeft aan zijn klanten. Of stuurt hij ook folders rond met halve blanco gedeeltes omdat het wel best is. Verder ben ik negatief omdat er helemaal niet nagedacht is, het concept klopt niet, het is niet duidelijk. Ik begrijp dat TS dat ook wel door heeft, anders komt hij hier niet om advies, maar voorlopig stuurt hij wel een communicatieve miskleun de wereld in. En dat is niet verstandig, dat kan ook tegen je werken, dat laatste wordt vaak onderschat. Men ziet zoveel troep dat de lat steeds lager gaat liggen. Als je het wil weten; ik ben zelfstandig werkend webdesigner. En die link staat er niet (meer) omdat ik doodziek word van alle achterbakse zelfpromotie op dit forum, geen zin om daar aan deel te nemen. Maar of het relevant is voor mijn kritiek? Ik denk het niet.
  10. Wat een chaos en wat een drama :( Links die naar pagina's lijden die je dan vervolgens weer vertellen dat ze niet gevonden kunnen worden. Pagina's waarop een button "winkel" staat die je vervolgens naar dezelfde pagina in een nieuw venster stuurt, etc. etc. Hoe durf je dit online te zetten? Wat anderen ook al opmerken; denk beter na over je concept. Maar zorg voor een professionelere presentatie. Dit is een prachtig voorbeeld hoe zelfknutselaars met WordPress kompleet de plank mis slaan, terwijl ze zelf denken dat ze een geweldige website/webshop hebben gemaakt. Troep. Afvoeren.
  11. Misschien helpt deze info je verder (link naar muzikanten verloning service).
  12. Het moet toch wel mogelijk zijn zoiets op te zetten. Ik heb nog wel een webshop draaien die weinig tot niets verkoopt en daarvoor in te zetten is. Is het mogelijk om via een vooropgezette actie eindelijk eens hun verdediging volledig aan flarden te schieten? En dus ook in de rechtszaal definitief duidelijk te maken dat het oplichters zijn?
  13. Wie zijn "we"? Wat is een "duidelijke vraag met focus en bondige reactie"? Zou je een duidelijk gespecificeerd voorbeeld aan het begin van het topic willen plaatsen, zodat "we" weten hoe we moeten reageren? Dank u.
  14. Het is TROEP. Ordinaire troep zonder inhoud en de moeite niet waard om te vertonen.

×

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

 Meer informatie   Oké