Haef

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Haef's trofeeën

  1. Hallo Richard, De vraag is mede gesteld om inzicht en ideeën te krijgen of je dit onder één website/shop kunt krijgen, zonder dat één van beide takken onderbelicht wordt. Uit de opmerkingen en tips krijg ik steeds meer het gevoel dat ik aan de voorkant een keuze moet geven naar gitaaratelier of lifestyle en daar de usps van die tak benoemen. Aan de andere kant is het juist een usp dat de partner tijdens het uitproberen van een gitaar ook wat te bekijken heeft. Kortom dat is mijn dilemma!
  2. De eerste tips toegepast op de shop. Ik ben zeer blij met alle input en ga daar de komende weken zeker gebruik van maken en toepassen waar relevant. Bob thx voor de extra input, dit moet even zo aangezien ik nog niet mag reageren via een pm.
  3. Bob, bedankt voor je input en tips. Ik ben direct aan de slag gegaan en heb het menu aangepast. Alleen vraag ik me af of je met de verschillende gitaarmerk kopjes bedoeld dat deze allemaal apart in het menu moeten komen of zoals nu gegroepeerd onder de kop gitaaratelier?
  4. Middle je zult het vast goed bedoelen, maar het komt wel heel onplezierig over hoe je het schrijft, de vraag heb ik gesteld omdat ik heel goed besef dat het niet goed is, dus de open deur intrappen is heel eenvoudig. Maar heb je opbouwende kritiek (puntsgewijs zoals o.a Bob) waar ik mee aan de slag kan, dan hoor ik het graag. Opmerkingen als afvoeren, rommel en rotzooi, tja daar heb ik de vraag niet voor gesteld! Fijn weekend.
  5. Pfoe, dat is even wat aan reacties. In ieder geval wil ik iedereen tot dusver bedanken voor de input. Zeker de opbouwende kritiek kan ik gebruiken en ga daar mee aan de slag. Voor de mensen die denken dat er bij ons geen besef dat een webshop veel tijd kost en je er niet zomaar even bij kunt doen, troost je dat beseffen we heel goed. Het is ook niet voor niets dat we deze post gestart zijn. Nogmaals dank en de komende weken zullen veel van jullie op- en aanmerkingen worden opgepakt! Fijn weekend allemaal! ps mijn reactie duurde wat langer doordat ik vergeten was om aan te vinken zodra er reacties waren, ik zal er nu zeker scherper op zijn!
  6. Hallo, ik heb bovenstaande vraag en zal even een korte toelichting geven van de situatie: één jaar geleden ben ik gestart met HAEF gitaaratelier & lifestyle in het toeristische dorp Vrouwenpolder. Het idee is om op termijn de wintermaanden voldoende omzet te genereren uit gitaarbouw / onderhoud en (web)verkoop. De zomermaanden is de winkel goed bezocht, de terugkerende klanten vragen steeds vaker of ze ook online lifestyle zaken kunnen bestellen. Nu is de website/shop nog een uithangbord, maar ergens ervaren klanten een drempel om zaken te bestellen. Het moeilijke ervan is om de presentatie zo te krijgen dat beide richtingen duidelijk worden gepresenteerd en in een aparte winkel (met één back-end) online komen. Daarbij zoek ik advies om de bezoekers tot koop te verleiden, zonder een schreeuwerig geheel te worden. Op dit moment draait de site op wordpress met woocommerce als shop. (www.haef.nu) Ik ben benieuwd naar jullie reacties / tips & tricks
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.