• 0

Postbank fout

Hallo mensen,

 

Ik heb een zakelijke rekening bij de Postbank. Nu heb ik daarmee via Girotel 180 euro overgeschreven die nooit is aangekomen. In de code stond 'Gew' wat 'Geweigerd' betekend. Het bedrag is toch van mijn rekening af, en niemand die het kan bewijzen. Volgens een postbankmedewerker van hun helpdesk kan ik er 100% van uit gaan dat het er opstaat. Toch is dit niet zo. Wat nu?

 

Bedankt.

NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Volgens een postbankmedewerker van hun helpdesk kan ik er 100% van uit gaan dat het er opstaat.

 

Vraag eens 'waarop' het dan wel staat. Geld staat op jouw rekening, die van de ontvanger, of ergens in transit bij de bank. Vermoeddelijk is je bedrag ergens onderweg blijven hangen - bij een geweigerde transactie zou je het terug moeten ontvangen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.