Ik ben een informatieve(zonder link naar bedrijf) website aan het maken omtrent de bbz regeling. Via twitter heb ik een gedeelte op de site die alle tweets over bepaalde onderwerpen automatisch plaatst.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld de laatste 5/10 topics van HL in een bepaald forumgedeelte automatisch te plaatsten/embedden op een externe website? Niet om de discussie op mijn eigen site te voeren maar om ze via de topics op HL terecht te laten komen.
edit:
dat het kan heb ik al gevonden. nu nog of het mag?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Y Happy Level
Y Happy Level
Ik ben een informatieve(zonder link naar bedrijf) website aan het maken omtrent de bbz regeling. Via twitter heb ik een gedeelte op de site die alle tweets over bepaalde onderwerpen automatisch plaatst.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld de laatste 5/10 topics van HL in een bepaald forumgedeelte automatisch te plaatsten/embedden op een externe website? Niet om de discussie op mijn eigen site te voeren maar om ze via de topics op HL terecht te laten komen.
edit:
dat het kan heb ik al gevonden. nu nog of het mag?
Danny
Beschermingsbewind
Bewindvoerder
trappist westvleteren 12 for sale
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42713-hl-topics-integreren-eigen-website-magkan-het/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag