• 0

Welke zakelijke rekening kan ik het beste nemen voor een stichting?

Hoi allemaal,

 

Mijn vraag is welke zakelijke rekening we het beste kan nemen voor onze stichting waarbij we niet teveel kosten kwijt zijn aan donaties en giften die de mensen geven. Waarbij er goede ondernemers en starters dagen zijn met andere ondernemers met voorlichting en waarbij je andere ondernemers uit andere branches kan onmoeten om zodoende te netwerken.

Die goede informatie geven welke mogelijkheden ik heb met de bank op basis van de zakelijke rekening die ik heb lopen bij de stichting, ook als ik veelal verblijf in het buitenland.

En ik wil het liefst een persoonlijke contactpersoon hebben die verbonden is aan ons mochten we vragen hebben of problemen en niet een of andere 0900 nummer waarbij we het verhaal weer helemaal opnieuw moeten uitleggen.

 

Ik dacht er in eerste instantie aan om een rekening te openen bij de Rabobank maar die willen een hele ondernemersplan zien. Dit is beknoppt wat ze aangaven.

Ondernemingsplan, met exploitatie berekening voor komende drie jaar (duidelijke omschrijving van business model).

 

Zoals ze dit zelf noemen terwijl ik juist helemaal niet van plan ben om een lening te vragen in de toekomst. We willen juist gaan werken met sponsors en met giften van donateurs. Zijn er geen mogelijkheden dit soort zaken te omzeilen, want als ik nu een ondernemersplan moet maken moet ik hier tijd voor vrij maken wat ik niet heb?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Navavista,

 

Welkom op HigherLevel!

 

In de forumregels, waar je bij inschrijving mee akkoord bent gegaan, staat:

 

Verenigingen en stichtingen met een maatschappelijke of ideële doelstelling en stamrecht BV's die uitsluitend een pensioen beheren en qua ondernemerschap geen commercieel belang meer hebben, behoren niet tot onze doelgroep.

 

Dat is dan ook de reden waarom ik dit topic sluit.

 

Modgroet,

 

Dennis

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.