Ik ben me een beetje aan het verdiepen in de wereld van internet ondernemen..
Nu gaat het eigenlijk tegen verwachting in al vrij snel goed.
Daarbij komt dus meteen de ham vraag, is het verstanding om nu al een eigen zaak op te richten? Of zou ik dat net voor einde van het jaar doen zodat ik in '14 een eigen bedrijf start.
Ruwe schatting tot einde van het jaar aan omzet/kosten:
omzet: 2400,-
kosten: 500 tot 800,-
Dan heb ik nog een vraag indien het beter is om nog geen eigen bedrijf op te starten, mogen deze kosten van de omzet afgetrokken worden als je dit in prive aangeeft? Kosten zijn puur advertensie kosten op internet.
Bedankt alvast!
Zoekt u een abonnement met cadeau? Bekijk dan eens: www.kadobijabo.nl Parkeren bij Schiphol? Bekijk: www.parkerenvergelijken.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
legen - dairy
legen - dairy
Beste forumleden.
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in de wereld van internet ondernemen..
Nu gaat het eigenlijk tegen verwachting in al vrij snel goed.
Daarbij komt dus meteen de ham vraag, is het verstanding om nu al een eigen zaak op te richten? Of zou ik dat net voor einde van het jaar doen zodat ik in '14 een eigen bedrijf start.
Ruwe schatting tot einde van het jaar aan omzet/kosten:
omzet: 2400,-
kosten: 500 tot 800,-
Dan heb ik nog een vraag indien het beter is om nog geen eigen bedrijf op te starten, mogen deze kosten van de omzet afgetrokken worden als je dit in prive aangeeft? Kosten zijn puur advertensie kosten op internet.
Bedankt alvast!
Zoekt u een abonnement met cadeau? Bekijk dan eens: www.kadobijabo.nl Parkeren bij Schiphol? Bekijk: www.parkerenvergelijken.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag