KortingApp is een innovatieve app waarmee je al webshop/winkelier je leukste en unieke aanbiedingen kan gebruiken om traffic naar je site of winkel te genereren. Winkeliers kunnen via ons klantportaal zelf hun winkel en aanbiedingen vormgeven en plannen en hebben dus altijd de regie in handen. Deze informatie is per direct zichtbaar in KortingApp, downloadbaar voor Android, iOS of benaderbaar als webapp.
Naast het werven van klanten kunnen winkeliers met de app ook vaste klanten binden en communiceren met klanten. Dit kan o.a. doordat vaste klanten te benaderen zijn via push berichten (handmatig en bij nieuwe aanbiedingen). Klanten kunnen reageren op aanbiedingen, winkeliers bellen, openingstijden bekijken, een route krijgen, naar de website etc etc.
De app is voor gebruikers interessant doordat de app personaliseerbaar is, doordat er unieke aanbiedingen in staan en doordat er prijzen te winnen zijn met het verzilveren van aanbiedingen, aanbrengen van winkeliers en aanbrengen van gebruikers. Dit is gerealiseerd middels een koppeling met Facebook wat er ook direct voor zorgt dat elke gebruiker automatisch acties in de app deelt met vrienden (bereik maal factor 93)
Winkeliers krijgen uitgebreide marktinformatie terug en kunnen precies het effect zien van hun campagne/aanbieding
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
- Facebook pagina (3500 likes in korte tijd): KortApp
- Diverse soorten marketing toegepast (face to face, direct mailing, social media advertising, adwords)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
KortingApp wil winkeliers en consumenten dichter bij elkaar brengen door middel van één leuk, innovatief en goedkoop advertentiemedium met een lage drempel, dat aansluit en zal blijven aansluiten op de recente ontwikkelingen op het gebied van communicatietechnologie en social media.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
KortingApp
KortingApp
Omschrijving van je concept:
KortingApp is een innovatieve app waarmee je al webshop/winkelier je leukste en unieke aanbiedingen kan gebruiken om traffic naar je site of winkel te genereren. Winkeliers kunnen via ons klantportaal zelf hun winkel en aanbiedingen vormgeven en plannen en hebben dus altijd de regie in handen. Deze informatie is per direct zichtbaar in KortingApp, downloadbaar voor Android, iOS of benaderbaar als webapp.
Naast het werven van klanten kunnen winkeliers met de app ook vaste klanten binden en communiceren met klanten. Dit kan o.a. doordat vaste klanten te benaderen zijn via push berichten (handmatig en bij nieuwe aanbiedingen). Klanten kunnen reageren op aanbiedingen, winkeliers bellen, openingstijden bekijken, een route krijgen, naar de website etc etc.
De app is voor gebruikers interessant doordat de app personaliseerbaar is, doordat er unieke aanbiedingen in staan en doordat er prijzen te winnen zijn met het verzilveren van aanbiedingen, aanbrengen van winkeliers en aanbrengen van gebruikers. Dit is gerealiseerd middels een koppeling met Facebook wat er ook direct voor zorgt dat elke gebruiker automatisch acties in de app deelt met vrienden (bereik maal factor 93)
Winkeliers krijgen uitgebreide marktinformatie terug en kunnen precies het effect zien van hun campagne/aanbieding
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
- Marktonderzoek
- Pilot uitgevoerd
- Concurrentieonderzoek
- Apps ontwikkeld (iOS, Android, web app)
- Website ontwikkeld: www.kortingapp.nl
- Facebook pagina (3500 likes in korte tijd): KortApp
- Diverse soorten marketing toegepast (face to face, direct mailing, social media advertising, adwords)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
KortingApp wil winkeliers en consumenten dichter bij elkaar brengen door middel van één leuk, innovatief en goedkoop advertentiemedium met een lage drempel, dat aansluit en zal blijven aansluiten op de recente ontwikkelingen op het gebied van communicatietechnologie en social media.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
- Prijzen/spaarsysteem geïntegreerd (gamification)
- Veel goedkoper. Betaalbaar voor iedere winkelier, niet alleen de ketens
- Zelf de regie in handen
- Gelijke kansen voor iedereen. Geen centrale spots die te koop zijn
- Terugkoppeling via uitgebreide marktinformatie
- Sociale aspect (liken, commentaar, koppeling facebook)
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
- Alles wat het concept kan verbeteren
- Ideeën over samenwerking/geschikte partners voor het concept
- Tips benaderen winkeliers en webshopeigenaren
- Wat je maar te binnen schiet aan feedback
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag