ABRTR Geplaatst: 4 december 2013 ABRTR 1 0 Geplaatst: 4 december 2013 Ik ontvang nu een ontslagvergoeding. Is het mogelijk om deze vergoeding onder te brengen in een stamrecht BV van mijn Partner. ik bezit geen aandelen in deze BV Wij zijn gehuwd in gemeenschap van goederen Link naar reactie
0 Dennis_van_Dijk Geplaatst: 4 december 2013 Dennis_van_Dijk 3,6k 308 Geplaatst: 4 december 2013 Beste ABRTR, Welkom op HigherLevel! In de forumregels, waar je bij inschrijving mee akkoord bent gegaan, kun je lezen: Verenigingen en stichtingen met een maatschappelijke of ideële doelstelling en stamrecht BV's die uitsluitend een pensioen beheren en qua ondernemerschap geen commercieel belang meer hebben, behoren niet tot onze doelgroep. Dat is dan ook de reden waarom ik dit topic sluit. Modgroet, Dennis Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken. Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt. http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com Link naar reactie
ABRTR
ABRTR
Ik ontvang nu een ontslagvergoeding.
Is het mogelijk om deze vergoeding onder te brengen in een stamrecht BV van mijn Partner.
ik bezit geen aandelen in deze BV
Wij zijn gehuwd in gemeenschap van goederen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag