Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
remcco1979
remcco1979
Beste allen,
Ik heb de volgende vraag:
Ik heb in 2013 kosten gemaakt voor de opstart van mijn onderneming. Ik heb in 2013 nog GEEN omzet gemaakt.
Nu wil ik deze kosten (a 25.000,- exlc BTW) niet in de aangifte van 2013, maar straks in de aangifte van 2014 meenemen.
Hoe verwerkt ik dit in mijn boekhoudprogramma (Acumulus)? Ik heb nu de kosten (incl BTW) opgenomen in het programma in de maand december 2013. (Heb hier ook reeds de BTW voor teruggevorderd).
Ik heb wat gehoord over memoriaalboeking. Hoe werkt dit precies en welke boekingen moet ik waar invoeren?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag