Elsjehh Geplaatst: 29 maart 2014 Elsjehh 13 0 Geplaatst: 29 maart 2014 In de aangifte ib / winst snap ik een ding niet: Als ondernemer kom ik niet in aanmerking voor de zelfstandigenaftrek. Wel heb ik uit loonverband 7500 bruto verdiend. In mijn vorige jaren had ik altijd recht op de inkomensafhankelijke combinatiekorting. Alleen dit jaar niet. De situatie betreft de kinderen en partner is niet veranderd. Heeft dit te maken dat ik geen recht op zelfstandigenaftrek heb? Dank alvast Link naar reactie
0 Dennis_van_Dijk Geplaatst: 29 maart 2014 Dennis_van_Dijk 3,6k 308 Geplaatst: 29 maart 2014 Wat is het geboortejaar van het jongste kind? En het gaat neem ik aan om de aangifte IB 2013? Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken. Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt. http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com Link naar reactie
Elsjehh
Elsjehh
In de aangifte ib / winst snap ik een ding niet:
Als ondernemer kom ik niet in aanmerking voor de zelfstandigenaftrek.
Wel heb ik uit loonverband 7500 bruto verdiend.
In mijn vorige jaren had ik altijd recht op de inkomensafhankelijke combinatiekorting.
Alleen dit jaar niet.
De situatie betreft de kinderen en partner is niet veranderd.
Heeft dit te maken dat ik geen recht op zelfstandigenaftrek heb?
Dank alvast
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag