Geert-tuin Geplaatst: 30 maart 2014 Geert-tuin 3 0 Geplaatst: 30 maart 2014 Bij het invullen van de winstaangifte wil ik nog wat informatie van een van de experts. Waar vul ik ontvangen dividend in? Op de jaaropgave staat dat ik een bedrag heb ontvangen via mijn beleggingshypotheek. Hetzelfde geldt voor de dividendbelasting. In de vooraf ingevulde aangifte komt alleen de dividendbelasting terug. Daarnaast hoop ik dat er nog iemand kan kijken naar mijn vorige vraag. Link naar reactie
0 Marcel Spruit R.I.P. Geplaatst: 30 maart 2014 Marcel Spruit R.I.P. 1,5k 137 Geplaatst: 30 maart 2014 dividend van een beleggingshypotheek heeft bar weinig met ondenemerschap te maken, maar deze dagen is HL toch meer een belastingvraagbaak lijkt het. De dividend-belasting is verrekenbaar met de verschuldigde inkomstenbelasting, het uitgekeerde dividend speelt geen rol en hoeft dus ook nergens opgegeven te worden. Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden. Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen! Link naar reactie
Geert-tuin
Geert-tuin
Bij het invullen van de winstaangifte wil ik nog wat informatie van een van de experts.
Waar vul ik ontvangen dividend in? Op de jaaropgave staat dat ik een bedrag heb ontvangen via mijn beleggingshypotheek.
Hetzelfde geldt voor de dividendbelasting.
In de vooraf ingevulde aangifte komt alleen de dividendbelasting terug.
Daarnaast hoop ik dat er nog iemand kan kijken naar mijn vorige vraag.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag