• 0

Prullenbak voor verwijderde bestellingen/facturen in virtuemart?

Goedenavond,

Ik heb een webwinkel (Joomla 2.5.18 met virtuemart) en ben echt nog een leek op dit gebied :)

Ik maakt zelf wel artikelen en categorieën aan maar daar houdt het ook wel mee op.

Bij deze dus excuses als ik rare vragen stel :)

Mijn vraag:

Is er een soort prullenbak in virtuemart voor verwijderde bestellingen/facturen?

Ik heb nog niet veel klanten direct via m'n website gekregen, de meeste mensen bestellen buiten de webshop om

Maar nu ben ik met m'n boekhouding bezig en wil de facturen die in virtuemart staan uitprinten.

Ik heb ook een paar keer een test bestelling gedaan, deze heb ik laatst gewist.

Alleen nu blijkt dat de eerste factuur een van de testbestellingen was waar ik per ongeluk een factuur voor heb aangemaakt.

Ondanks dat het een test factuur is zou ik hem wel in m'n boekhouding op willen nemen omdat anders de telling niet klopt.

En wat is een goed programma om de facturen te kunnen personaliseren? O.a. de factuurnummers dat daar iets van een logica inziet (buiten alleen een oplopend laatste getal)

Alvast bedankt!

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Je kunt de plugin ccVAOM gebruiken voor het maken van facturen in VM.

Of er een prullenbak is? Ik denk het niet. Je kunt hooguit een backup terugzetten, maar dan ben je weer alle veranderingen kwijt die van ná de backup dateren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar