Christine Geplaatst: 17 juni 2014 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 17 juni 2014 Jill Lepore: Clayton Christensen praat onzin Korte samenvatting: Clayton Christensen, professor in de innovatie op Harvard, heeft een boek geschreven dat min of meer een standaardwerk is over innovatie, "The innovators dilemma". Soms wordt het in één adem genoemt met "The competitive advantage of nations" van Porter. Christensen zegt zinnige dingen over innovatie, en met name over waarom bedrijven er niet in slagen te volgen als er in de markt een "disruptieve" innovatie plaatsvindt. Jill Lepore heeft 's goed naar Christensens werk gekeken, en in deze column maakt ze hem helemaal af. Nu ben ik mijn innovatie-goeroe kwijt. Toevallig ligt Porter hier net op tafel, ik zal 's zien of ik daarin een nieuwe goeroe vind. Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?: ehm, omdat het over innovatie gaat en HL een innovatieforum is? Link naar het artikel : christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46229-jill-lepore-clayton-christensen-praat-onzin/ Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen