• 0

BTW-Aangifte

Betreft: Kwartaal BTW aangifte

 

Korte samenvatting: Op 1 april ingeschreven bij Kvk, inlog gegevens binnen van de belastingdienst, maar hier kan ik geen BTW aangifte doen. Ook geen melding gekregen via mail/telefoon en ook geen papieren eerste aangifte gekregen. Aangezien ik afgelopen week niet thuis was, had ik verwacht dat ik dan iets binnen had gekregen ja/nee.

 

Klopt het dat vandaag mijn uiterste inlever datum is?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Klopt het dat vandaag mijn uiterste inlever datum is?

 

De uiterste inlever / betaaldatum van het tweede kwartaal is op 31 juli. Je hebt dus altijd de hele maand volgend op het betreffende kwartaal de tijd.

 

Ik verwacht dat je nu sowieso nog geen aangifte kan doen omdat het kwartaal vandaag nog niet eens voorbij is. En het zou kunnen dat het überhaupt pas over enkele dagen beschikbaar komt.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Meestal komt de aangifte een paar dagen voor het einde van het kwartaal beschikbaar op het beveiligde deel van de website van de Belastingdienst.

Of dat ook voor jou geldt, durf ik niet te zeggen, misschien moet je je eerste aangifte op papier indienen.

Als er rond 10 juli nog geen btw-aangifte voor je beschikbaar is, zou ik eens met de Belastingtelefoon gaan bellen. Beter bel je zo vroeg mogelijk op de dag, dan zijn de wachtrijen het kortst.

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
  • 0

Meestal komt de aangifte een paar dagen voor het einde van het kwartaal beschikbaar op het beveiligde deel van de website van de Belastingdienst.

Of dat ook voor jou geldt, durf ik niet te zeggen, misschien moet je je eerste aangifte op papier indienen.

Als er rond 10 juli nog geen btw-aangifte voor je beschikbaar is, zou ik eens met de Belastingtelefoon gaan bellen. Beter bel je zo vroeg mogelijk op de dag, dan zijn de wachtrijen het kortst.

 

Ik heb even gekeken en bij mij is hij er nog niet. Is bij mij altijd pas ergens in de week na afloop van het kwartaal.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.