• 0

Wat vinden jullie van Konino

Omschrijving van je concept:

Konino is al een paar jaar online en wij zijn de laatste tijd bezig om meer functies in te bouwen. Het bedrijf is verhuisd om de hoeveelheid pakketten aan te kunnen, we hadden wat last van groeipijnen omdat er te weinig ruimte was voor opslag.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

- verzendmogelijkheid van 16:30 naar 19:30 verplaatst

- PakJeGemak

- zelf een datum kiezen voor verzending

- kiyoh ervaringen, sterren google

- bezig met regelen van achteraf betalen

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Nu we zijn verhuisd kunnen we weer extra hard vooruit, maar soms is het lastig waar nu verder te gaan. Wij willen Konino optimaliseren en daarna onze nieuwe webshop (Cavio) online zetten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Konino is gespecialiseerd in alleen konijnen en is daarom uniek. Zoveel producten voor konijnen zijn er in andere webshops niet te vinden. Hebben veel klanten die vaker bij ons bestellen maar willen natuurlijk onze klantenkring nog verder uitbreiden.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag willen wij weten wat jullie van de website vinden, zijn er nog meer functies die jullie graag zouden willen zien. Zijn er nog leuke ideeën voor de reclames?

 

www.konino.nl

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Even snel een blik geworpen, maar ik moet zeggen dat mijn eerste indruk een leuke prima uitziende site is.

 

Wel 1 tipje: Zet in de stylesheet even de volgende property:

 

body {

overflow-y: scroll;

}

 

Dit voorkomt dat in IE de site horizontaal verschuift als de scrollbars wel of niet verschijnen.

 

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Op zich een nette site. Een paar opmerkingen:

 

Is het echt de bedoeling dat ik die bodembedekking gratis kan bestellen voor alleen de verzendkosten, zonder iets anders te bestellen? Die zit namelijk standaard al in mijn winkelwagen en ik kan het hele proces doorlopen met alleen dat gratis product.

 

Als ik op dat gratis product klik (in de winkelwagen) verwacht ik bij een productbeschrijving van dat product uit te komen, maar ik kom op een uitgebreid overzicht, waar ik zelf doorheen moet scrollen.

 

Bij sommige aanbiedingen staat wel "Aanbieding" maar is niet duidelijk wat de aanbieding is (ik verwacht dan een volume-korting of een van-voor prijs).

 

Je eerste linkje ("veelgestelde vragen") onder "veelgestelde vragen" is een beetje vreemd.

 

Onder "over ons" zie ik informatie over het bedrijf en over jullie eigen konijnen. Die informatie zou ik iets logischer bij elkaar zetten of misschien zelfs splitsen.

 

Ik zie een aardig aantal taalfouten, daar zou ik nog even naar (laten) kijken. En misschien kun je de url's en mouse-over teksten van sommige plaatjes wat mooier maken.

Link naar reactie
  • 0

Hallo John Bouwmans & fvddungen,

 

Bedankt voor de reacties:

 

- Voor het horizontaal verschuiven, heb ik even een bericht gestuurd naar de webontwikkelaar.

- Wij gaan het gratis product laten toevoegen bij €0,01, zodat de winkelwagen leeg is.

- Eerst begreep ik niet helemaal wat u bedoelde, maar kwam er later achter dat u al verder in het proces was en dat hier inderdaad de link niet goed werkt, gaat aangepast worden.

- De aanbiedingen, meestal zijn dit op=op producten, wij hebben inderdaad niet de mogelijkheid om van-voor prijs te kunnen tonen.

- De link veel gestelde vragen hebben wij verwijderd.

- Het kopje met over ons, zou misschien de omschrijving van de voorraad een andere plaats kunnen krijgen. Het splitsen van deze informatie daar wil ik niet voor kiezen.

- En dan nog de taalfouten, het blijft bij mij altijd een probleem. Hiervoor zal ik iemand anders naar de teksten moeten laten kijken.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Leuke, vrolijke website!

Bestaat er ook een mogelijkheid om in te loggen, om bijvoorbeeld eerdere bestellingen in te zien en makkelijk opnieuw te bestellen?

 

 

 

www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Logowerkplaats,

 

Dit is inderdaad nog niet mogelijk. Wij hebben er in eerste instantie voor gekozen dat klanten zo weinig mogelijk hoeven in te vullen. Geen account hoeven aan te maken, gewoon de gegevens die wij nodig hebben voor verzending.

 

Bij de laatste 'update' is erbij gekomen dat klanten de eigen gegevens kunnen opslaan, zodat dit niet meer ingevuld hoeft te worden.

 

Een volgende stap zou inderdaad een account kunnen zijn, dit is echter veel werk voor ons om te bouwen. En de waarde hiervan schat ik niet zo heel groot in. De klanten weten namelijk nog wel wat ze voorgaande keren hebben besteld. Het is niet zoals bij inktpatronen, dat je precies de goede moet hebben en er zoveel soorten zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 48 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.