Mijn ouders hebben vorige maand een waterpijp tabak bedrijf gestart in Egypte, wij produceren al sinds vorige maand waterpijp tabak en verkopen het lokaal in Egypte. Omdat ik hier in Nederland woon, wil ik onze producten naar NL halen. Heeft iemand ervaring met de regels en accijns belasting hierop voor het importeren van waterpijp tabak?
Heeft iemand ervaring hiermee?
email: via pm
Met vriendelijke groeten,
Ahmed El Faramawy
[commerciele oproep verwijderd, email verwijderd ivm spam of misbruik te vermijden]
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Faramawy
Faramawy
Beste Mensen,
Mijn ouders hebben vorige maand een waterpijp tabak bedrijf gestart in Egypte, wij produceren al sinds vorige maand waterpijp tabak en verkopen het lokaal in Egypte. Omdat ik hier in Nederland woon, wil ik onze producten naar NL halen. Heeft iemand ervaring met de regels en accijns belasting hierop voor het importeren van waterpijp tabak?
Heeft iemand ervaring hiermee?
email: via pm
Met vriendelijke groeten,
Ahmed El Faramawy
[commerciele oproep verwijderd, email verwijderd ivm spam of misbruik te vermijden]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46439-heeft-iemand-ervaring-met-waterpijp-tabak-groothandel-of-import-naar-nl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag