• 0

Eenvoudige boekhoudprogramma of software

Hallo allemaal,

 

Ik heb op http://boekhoudsoftware-vergelijken.nl/ enkele boekhoudprogramma's met elkaar vergeleken. Voorheen heb ik Yoursminc gebruikt maar ik kan sommige uitgaven niet invoeren zoals voorraad inkopen, aanschaf van vaste activa.

 

Nu ben ik opzoek naar een eenvoudige boekhoudprogramma waar ik uitgaven kan invoeren zoals aanschaf van bedrijfsauto wat ik per maand afbetaal, inkopen van voorraad goederen, urenregistratie, het eenvoudig invoeren van uitgaven.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Veel boekhoudprogramma's bieden een gratis proefaccount. Daarmee kun je de programma's die nu je aandacht trekken uitproberen. Je noemt al een paar boekingen die je nodig hebt. Probeer deze in het betreffende programma te zetten. Het kost even wat tijd maar zo heb je meer kans dat je een pakket vindt dat bij je past en waar je een tijdje mee vooruit kan.

 

Als je de eerste selectie maakt van boekhoudprogramma's kun je rekening houden met de functionaliteiten zoals ze vermeld staan op de websites van die programma's. Hoe fijn een programma werkt kun je vaak alleen uitvinden door het gewoon eens te proberen.

Ficsus.nl - Online boekhouden makkelijk én leuk! Vanaf 8,75 per maand.
Link naar reactie
  • 0

Boekhouden dient (naar mijn idee) toegesneden te zijn op je eigen situatie.

De eerste vraag die je (dus) gedetailleerd zult moeten beantwoorden is wat je precies wilt.

Een eerste opzet in bijvoorbeeld Excel geeft je maximale flexibiliteit. Je kan dit op ieder moment aanpassen aan je wensen.

Tegen de tijd, dat dit goed werkt kan je dan altijd nog overwegen een pakket aan te schaffen (Maar dan weet je wel precies wat je nodig hebt).

Hans Bertram

te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.