• 0

Baan in Belgie - betaal ik belasting in Nederland of Belgie?

Hi allen,

Ik heb een startersbaan aangeboden gekregen in Brussel. Het salaris is €2080,- per maand en het contract is voor 6 maanden. Ik heb berekend dat ik slechts €1467,- netto over zou houden volgens het Belgische belastingsysteem. Maar ik weet niet zeker of dit juist is en ik vraag me af of ik echt belasting in België moet betalen of dat het ook in Nederland kan. Volgens de website van de belastingdienst betaal je in principe belasting in het land waar je werkt op een paar uitzonderingen na, maar die gelden in mijn geval niet, aangezien het bedrijf in België geregistreerd staat en een permanent kantoor heeft. Maar weet iemand of er misschien nog andere mogelijkheden zijn om toch Nederlandse belasting te betalen? Of is het mogelijk om (een deel van) de betaalde belasting terug te krijgen aan het einde van het jaar?

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Dag Padberg,

 

Higherlevel is een forum voor en door ondernemers. Deze focus bewaken we heel streng.

 

Jij stelt een werknemersvraag. Deze hoort niet thuis in ons forum. Om die reden zet ik een slotje op dit topic.

 

Veel succes met je baan.

 

Vriendelijke mod-groet,

Marjan

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.