• 0

leveranciers

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar er is iets merkwaardigs gebeurd waardoor de forums door elkaar lopen.

Ik ben een startende ondernemer. En zoek goeie leveranciers voor baby, peuter, kleuterartikelen. Kan iemand mij zeggen hoe ik daar aan kom. De bik lijst van de kvk is mij te beperkt. Ik zoek onder andere lakentjes waarop ik designs of teksten kan borduren. blanke houten meubeltjes die ik kan beschilderen. En gadget voor de kinderkamer van deze doelgroep.

Waar begin ik?

Angélique Krijnen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

zonder vervelend te willen doen vraag ik me dan af of je al iets hebt ondernomen. Wanneer je bij Google intikt "importeur baby" of woorden van gelijke strekking moet je toch iets kunnen vinden. Zoek je dingen waar je het bestaan nog niet van weet of heb je iets op het oog en weet je niet wie het levert?

 

VrGr

Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

soms is het heel moeilijk precies te achterhalen waar een product vandaan komt, wie het importeert enz dan is het zeker handig hier een bericht te plaatsen. Zelf loop ik hier pas een paar dagen mee, maar het is duidelijk dat hier mensen met heel veel kennis rondlopen.

 

Succes

 

VrGr

Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.