Hi in het kader van mijn product en dienst vorming wil ik graag weten wanneer je een IT servicedesk wilt starten. Of wanneer ga je er een opzetten? Een servicedesk is een klantcontact punt, waar je klanten naar kunnen bellen om vragen/klachten over je product (of dienst) kunnen stellen.
Wat ik wil weten is of je besluit af hangt van de hoeveelheid klanten, omzet, of andere factor. En bij hoeveel klanten/omzet/etc ben je er mee gestart?
Ik hoop hier een paar ondernemers te treffen die mijn vragen (deels) kunnen beantwoorden.
Alvast bedankt. Ik weet niet zeker of dit forum daar geschikt voor is, of een andere sub-forum beter is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
upbeat
upbeat
Hi in het kader van mijn product en dienst vorming wil ik graag weten wanneer je een IT servicedesk wilt starten. Of wanneer ga je er een opzetten? Een servicedesk is een klantcontact punt, waar je klanten naar kunnen bellen om vragen/klachten over je product (of dienst) kunnen stellen.
Wat ik wil weten is of je besluit af hangt van de hoeveelheid klanten, omzet, of andere factor. En bij hoeveel klanten/omzet/etc ben je er mee gestart?
Ik hoop hier een paar ondernemers te treffen die mijn vragen (deels) kunnen beantwoorden.
Alvast bedankt. Ik weet niet zeker of dit forum daar geschikt voor is, of een andere sub-forum beter is.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47750-vraag-wanneer-ben-je-begonnen-met-een-it-klantenservice/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag