• 0

Vraag: wanneer ben je begonnen met een (IT) klantenservice

Hi in het kader van mijn product en dienst vorming wil ik graag weten wanneer je een IT servicedesk wilt starten. Of wanneer ga je er een opzetten? Een servicedesk is een klantcontact punt, waar je klanten naar kunnen bellen om vragen/klachten over je product (of dienst) kunnen stellen.

 

Wat ik wil weten is of je besluit af hangt van de hoeveelheid klanten, omzet, of andere factor. En bij hoeveel klanten/omzet/etc ben je er mee gestart?

 

Ik hoop hier een paar ondernemers te treffen die mijn vragen (deels) kunnen beantwoorden.

 

Alvast bedankt. Ik weet niet zeker of dit forum daar geschikt voor is, of een andere sub-forum beter is.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
Een servicedesk is een klantcontact punt, waar je klanten naar kunnen bellen om vragen/klachten over je product (of dienst) kunnen stellen.
Ik ben een ZZP'er in een eenmanszaak. Klanten kunnen me bellen. Ben ik nu ook een servicedesk?

 

Wat ik wil weten is of je besluit af hangt van de hoeveelheid klanten, omzet, of andere factor. En bij hoeveel klanten/omzet/etc ben je er mee gestart?
Beetje open deur. Wanneer zou je zelf een servicedesk starten? Wanneer je een miljard verdient met enkele lucratieve deals of wanneer je overspoeld wordt door klantvragen?

 

In het kader van mijn product en dienst vorming wil ik graag weten [...]
Volgens mij is dit forum niet bedoeld voor marktonderzoek. Uit de forumregels:
In het verleden zijn wij overspoeld met enquêtes, marktonderzoeken e.d., reden om hier paal en perk aan te stellen Enquêtes bieden geen inhoudelijk toegevoegde waarde en worden niet toegestaan op Higherlevel.nl
Succes met je onderzoek.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 76 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.