Gratis budgettraining voor zzp'ers

Aanbevolen berichten

Wat leuk! De tijden komen me bar slecht uit ivm kinderbedtijd enzo, anders had ik graag een handje meegeholpen met koffieschenken o.i.d. Is er al een locatie?

Ik hoop dat je goede aanloop hebt, ik kan me voorstellen dat je doelgroep notoir lastig te bereiken is. Veel ondernemers geven liever niet toe dat ze het zwaar hebben, en bij gebrekkig inzicht in de financiele situatie is het makkelijk om te denken 'dat het nog wel gaat'. Mooie missie dus, succes!

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie

Wat leuk! De tijden komen me bar slecht uit ivm kinderbedtijd enzo, anders had ik graag een handje meegeholpen met koffieschenken o.i.d. Is er al een locatie?

Ik hoop dat je goede aanloop hebt, ik kan me voorstellen dat je doelgroep notoir lastig te bereiken is. Veel ondernemers geven liever niet toe dat ze het zwaar hebben, en bij gebrekkig inzicht in de financiele situatie is het makkelijk om te denken 'dat het nog wel gaat'. Mooie missie dus, succes!

 

Thanks!

 

Neem je kinderen gewoon mee ;) We hebben een leuke locatie, bij een stichting dat schuldhulp aanbiedt aan particulieren.

 

Ben ook erg benieuwd naar de aanloop. Als ik de intakes hier bekijk zou het storm moeten lopen,aangezien de meeste een heldere administratie ontbreekt. Preventie is echt het meest effectief, maar ook het moeilijkst te bereiken. Het is voor ons ook een testcase. Als er veel behoefte aan is kunnen we het eventueel gezamenlijk met gemeenten gaan uitvoeren.

 

We hebben een subsidie aangevraagd bij het SZW om landelijk bekendheid te geven aan diverse vormen van preventie incl gedragsaspecten. Het is vaak een combi waar gedrag ook een belangrijke,ondergeschoven, kindje in is. Er is veel onduidelijk en er wordt nog extreem veel van het kastje naar de muur gestuurd als ondernemers aan de bel trekken. Gister was de deadline van bekendmaking, maar een brief gekregen dat ze uitstel willen tot 12 december.

 

Het bereiken van deze doelgroep is echt heel lastig. En als ze zelf bellen is het vaak echt 23:59 uur en 58 seconden. Misschien toch maar eens een topic openen hoe deze doelgroep creatief te bereiken is!

 

Danny

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 122 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.