• 0

Bestaan er nog investeerders die lef hebben

Mijn vraag zal wel een algemeen probleem zijn.

 

Als fotograaf met een grote studio, opname oppervlakte van 250 m2, en een aantal klanten met jaar contracten, en gekoppeld aan de studio een modellenbureau, is het zeer moeilijk om aan een goede investeerder te komen.

 

Daar ik zelf een paar jaar geleden failliet ben geweest, meegesleept door een uitgever die failliet is gegaan, kan je totaal niet bij banken aankloppen.

Zelf heb ik al ruim 150.000 euro’s geïnvesteerd met eigen gelden.

Nu wil je een stap verder en een afdeling beeld manipulatie erbij nemen, kosten ruim 60.000 euro. Daar is niemand voor te vinden zelf niet als je aanbied om op de achtergrond medevennoot te worden, of als borg je totale studio te geven. Ook de bereidheid om binnen 2 jaar de gelden met een goed rendement terug te betalen vind je niemand die bereid is om mee te doen.

Ja woekeraars, hoe die het weten dat je iets nodig hebt, is mij een vraag, die melden zich wel aan maar tegen een rente van 20 a 25 %.

 

Door deze toestanden begin ik langzaam de zin in het ondernemen te verliezen terwijl de groei er nog steeds inzit.

 

Ik ben nu echt ten einde aan mijn mogelijkheden.

Mijn vraag is weet iemand hier hoe je dit probleem goed en succesvol kan oplossen.

Alles, waar ik kennis van had, is geprobeerd, maar ik ben te eigenwijs om deze uitbreiding, wat zeker in de fotografie, een zeer grote professionaliteit van je vak betekend, zomaar te laten vallen, en willen wij nog mee kunnen doen, dan is haast geboden.

 

Wie kan ons helpen en kan ons op de goede spoor zetten.

 

Ton.

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.