Omdat ik zeer geïnteresseerd ben geraakt in ondernemen en entrepreneurschap heb ik me geregistreerd op Higherlevel.nl.
Ik hoop zo snel mogelijk zoveel mogelijk te leren over deze twee onderwerpen. Ik hoop dan ook dat jullie mij tips en adviezen kunnen geven tot het effectief uitbreiden van mijn kennis.
Dus bij deze de vraag, wat is kennis en literatuur die elke ondernemer moet kennen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JohnDeMol
JohnDeMol
Goedemiddag,
Omdat ik zeer geïnteresseerd ben geraakt in ondernemen en entrepreneurschap heb ik me geregistreerd op Higherlevel.nl.
Ik hoop zo snel mogelijk zoveel mogelijk te leren over deze twee onderwerpen. Ik hoop dan ook dat jullie mij tips en adviezen kunnen geven tot het effectief uitbreiden van mijn kennis.
Dus bij deze de vraag, wat is kennis en literatuur die elke ondernemer moet kennen?
Mvg,
JohnDeMol
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49035-voorstellen-nieuwe-ondernemer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag