Jump to content

Highio

Retired Mod
  • Content Count

    10,809
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Highio last won the day on October 15 2019

Highio had the most liked content!

Community Reputation

423

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Man
  • Country
    Nederland
  • Company or organization name
    Onderneming
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    41-45
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
    commercie en marketing
    ondernemingsplannen
    innovatief ondernemen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    Stad
  1. N.a.v. een ander, recent topic op dit platform vraag ik mij af wat de minimale wettelijke opzegtermijn is voor niet nader omschreven leveringen 'webhosting service' als er geen contract of algemene voorwaarden van toepassing verklaard zijn of overlegd kunnen worden door leverancier, maar wel eerder twee of drie jaarlijkse facturen door een zakelijke klant (dus B2B) bij vooruitbetaling voldaan zijn. Is er enige juridische basis om opnieuw op jaarbasis te factureren? Of bij uitblijven van betaling om tot incasso van het jaarbedrag over te gaan? Kunnen levering van webhosting en mail services zonder meer opgeschort worden zolang betaling uitblijft? Groet, Highio
  2. Jij hebt het over een maandbedrag, Digeric spreekt van een jaarbedrag (vooruit), terwijl het huidige kalenderjaar nog geen drie weken oud is of er max. 10-12 weken verstreken zijn na factuurdatum... ...het zou natuurlijk goed kunnen, dat deze particuliere of zakelijke (?) klant zich probeert te informeren over de toepasselijke (wettelijke maximale) opzegtermijn. Zonder contract is deze mogelijk slechts een maand. Groet, Highio
  3. Wie zorgt voor verlichting, ventilatie, verwarming of verkoeling in de hal? Brandpreventie? Ik ben wel benieuwd wat jouw bank van jouw uitleenplannen voor dit initiatief vindt... ...als je nog voor de keuze staat, zou ik je sterk willen aanraden om nog eens een branche-adviseur naar het ondernemingsplan en de locatie te laten kijken. Groet, Highio
  4. Geen idee, maar ik vind de financiering krap en ingewikkeld als er niet gelijk ingelegd wordt. En dan nog de verbouwing, huur en showroomvoorraad te betalen. Is er al accoord van de gemeente om een showroom in een voorheen opslaghal te exploiteren? Groet, Highio
  5. Wat vind je nou zelf van jouw berichtengeschiedenis binnen dit domein? Het komt op mij voor alles over als klantonvriendelijke zakelijkheid! Schilder of glaszetter wordt webhoster of reseller of ligt de zaak 180 graden gedraaid? Ik volg de berichten(geschiedenis) even niet meer... Groet, Highio
  6. Mijn vraag is of de klant zijn inkomende mail nog wel kan ontvangen na opschorting of definitieve beëindiging van de dienstverlening... ...terecht hoor, dat je de neiging een keer hebt om de stekker uit de samenwerking te trekken, maar de communicatie lijkt mij van beide zijden niet bepaald optimaal. Ik ken de details van het contact niet. En de factuurdatum, vervaldatum en data van herinneringen en leveringsvoorwaarden zijn ook onbekend, maar het is wel een paardenmiddel om diensten volledig stop te zetten na betrekkelijk korte tijd (met of zonder aanzegging?). Groet, Highio
  7. Wat voor abonnement voor hostingdiensten mag dit dan wel zijn voor 725 euro? Geen fijne maatregel. Direct naar het incassobureau zonder telefonische duidelijkheid zou mijn keuze in ieder geval niet zijn. Ontvangt de klant zijn mail nog wel? Groet, Highio
  8. en Geen idee wat voor verbouwingsplannen jullie hebben of wat voor huurverplichting jullie willen aangaan, maar dit zou voor mij reden zijn om eens goed met de gebouweigenaar (verhuurder) te gaan praten. Of toch weer een derde compagnon of onderhuurder (met goedkeuring) te zoeken. Klinkt mij daarnaast veel te mager gefinancierd. Is er ook leverancierskrediet in het plan voorzien voor showroommodellen en/of voorraad? Welke expertise valt met deze vertrekkende compagnon weg? Weekendgroet, Highio
  9. @arie88, lees je de nieuwe reacties nog weer? Groet, Highio
  10. Koriander123, dat is bedoeld of onbedoeld oproepen tot geweld en dat is niks beter dan de kennelijke praktijken die hier blootgelegd worden. De eerdere oproepen om langs te gaan zijn bedoeld om te achterhalen of op het vestigingsadres werkelijk medewerkers aanwezig zijn of dat dit als virtueel adres gebruikt wordt... Groet, Highio
  11. Nog een keer bellen? Zit misschien een beetje krap? Verzonden per post en/of mail? Naar welk adres? Ga ze nog eens na! Groet, Highio
  12. In het geheel oogt het mij een beetje vreemd dat er geen schriftelijke opdracht of aanvaarding schijnt te zijn. Hopelijk is er wel bewijs van handelingen die al wél verricht zijn. Of misschien zet het openingsbericht en de aanvullende informatie reageerders flink op het verkeerde been, want het blijft m.i. een vaag verhaal met het oog op de tijd die inmiddels verstreken is. Groet, Highio
  13. Bel lekker anoniem, al neem ik aan dat je dat vanuit het buitenland mogelijk al doet. Anders laat je een familielid of bekende of anders je Nederlandse advocaat toch even contact leggen? Me dunkt dat er nogal wat gevolgen aan deze zaak kleven... Stuur een mail, vul een contactformulier in en bel en meld dat je dringend contact zoekt i.v.m. onafgeronde zaken onder vermelding van al jouw mogelijke contactgegevens... ...wat is jouw eerstvolgende gelegendheid voor een afspraak op zijn of haar locatie? Ik zou die ook op voorhand noemen! Groet, Highio
  14. Uit pure nieuwsgierigheid: wat voor productassortiment zou je willen gaan aanbieden? Over wat voor inkoopkanalen denk je te kunnen beschikken? Groet, Highio
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept