Ik ben een jonge ondernemer (16 jaar [!]) en ik ben op zoek naar iemand die mij on-line (msn of e-mail) een beetje kan helpen met de aangifte inkomstenbelasting, die ik voor het eerst moet doen.
Aangezien ik zal zeeer serieuze bedragen verdien, ben ik best bereid om te betalen voor deze hulp. Ik voel me bezwaard om op dit forum steeds allemaal dingen te vragen.
Verder kun je me ook bereiken als je interesse hebt om eens met zo'n jonge internetondernemer contact op te nemen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en ik hoop ook dat dit in het juiste forum gepost is :)
edit: W/V -rekening en de balans zijn al bijna helemaal gelukt
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
internetondernemer
internetondernemer
Hallo,
Ik ben een jonge ondernemer (16 jaar [!]) en ik ben op zoek naar iemand die mij on-line (msn of e-mail) een beetje kan helpen met de aangifte inkomstenbelasting, die ik voor het eerst moet doen.
Aangezien ik zal zeeer serieuze bedragen verdien, ben ik best bereid om te betalen voor deze hulp. Ik voel me bezwaard om op dit forum steeds allemaal dingen te vragen.
Verder kun je me ook bereiken als je interesse hebt om eens met zo'n jonge internetondernemer contact op te nemen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en ik hoop ook dat dit in het juiste forum gepost is :)
edit: W/V -rekening en de balans zijn al bijna helemaal gelukt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4954-hulp-bij-aangifte-inkomstenbelasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag