Ik zit in de detachering, maw in de uren business.
Ik zie steeds meer klanten zelf "mijn" factuur aanmaken, ze doen dit geautomatiseerd vanuit de urenregistratie systemen.
Mijn leveranciers(onderaannemers) maken echter nog steeds zelf hun facturen, ik zou dit ook graag voor mijn leveranciers doen. Dit zorgt voor een veel betrouwbaar en sneller facturing process.
Wat zijn hier regels voor en hoe noem je dit proces.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sytze Baarda
Sytze Baarda
Ik zit in de detachering, maw in de uren business.
Ik zie steeds meer klanten zelf "mijn" factuur aanmaken, ze doen dit geautomatiseerd vanuit de urenregistratie systemen.
Mijn leveranciers(onderaannemers) maken echter nog steeds zelf hun facturen, ik zou dit ook graag voor mijn leveranciers doen. Dit zorgt voor een veel betrouwbaar en sneller facturing process.
Wat zijn hier regels voor en hoe noem je dit proces.
Alvast bedankt voor de reacties
Groet,
Sytze
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49549-facturen-maken-voor-leveranciers-wat-zijn-de-regels/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag