Hallo allemaal!

Ik ben bezig met het opstarten van een nieuwe zaak, en wij willen ons onderanderen onderscheiden dmv het dragen van ons eigen ontworpen sneakers. Nu ben ik dus opzoek naar iemand die ons kan helpen met het ontwerpen en uitvoeren van ons idee. Met google kom ik geen steek verder, dus wellicht weet er iemand een site of een persoon waar ik in contact mee kan komen om mij hierbij te helpen? Alle tips zijn welkom!

alvast bedankt!

[verandering: titel verduidelijkt]

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49834-schoenen-eigen-ontwerp-laten-maken/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Beste Tanhuisman,

Ik kan je in contact brengen met bedrijven via ons Europese Netwerk (EEN) Enterprise European Netwerk met schoenproducenten uit Italie, Portugal en Turkije, die veel ervaring hebben met producktie van (kwaliteits)produckten, maatwerk en kleine oplages. Ook hebben ze ervaring in opdracht prodiceren met (beginnend) schoen ontwerpers

Ik heb nog wel een paar vragen over jouw verzoek. Je zegt dat je je wil onderscheiden met een ontworpen sneaker voor jouw bedrijf/nieuwe zaak. Is dat in horeca/leisure/retail? Hoe onderscheiden moet de schoen zijn en voor wat voor concept/brand? Wil je en kun je er meer over delen, dan kan ik je vraag beter beantwoorden..

Robin de Haan

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

• 0

Hoi Robin de Haan,

Dankjewel voor je snelle reactie! Wat fijn dat jij je connecties met mij zou willen delen. Even om terug te komen op jou vraag; De branche waar het om gaat is inderdaad de horeca. De schoen moet ons dusdanig onderscheiden dat mensen ons gaan herkennen aan de schoenen. Het idee tot nu toe is een uitgesproken, lekker lopende sneaker. Over het concept verder kan ik verder nóg geen uitspraak doen.

Ik hoor graag van je.

Tan Huijsman

• 0

Hallo Tan,

Indien ontwerp en oplage bekend zijn is er wellicht wel mogelijk om in contact te brengen met meerdere producenten. Dus wat ik nog nodig heb is nog iets meer toelichting: aantal/oplage schoenen, materiaal , is het unisex of wil je model voor man en vrouw verschillend? Hoe belangrijk is het voor het nieuwe concept etc etc

Robin de Haan

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar