• 0

De trend "minder werken" ook voor ondernemers?

Heb een vraag aan jullie die 'andersom' gaat- zijn er ook ondernemers die zelf minder willen werken? Die dus wel een eigen zaak hebben, maar meer willen dan alleen werken? Een langer weekend of tijd voor een hobby, of zoiets?

Ikzelf onderneem 4 dagen in de week en dat bevalt me uitstekend. Heb ik ook tijd voor andere dingen die ik leuk vind, maar niet direct geld in het laatje brengen, zoals het schrijven van een boek. Ben ik de enige?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nee hoor, je zou het misschien niet zeggen gezien mijn drukte op het forrum, Maar smorgens breng ik de kids naar school, geef ze 12:45 te eten en sta om 15:00 weer op het plein.

 

Momnteel staan de piepers op en beantwoord ik deze mail nog even terwijl moeders met de kids op schoot zit 8)

 

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Het zou me verbazen als de trend bij ondernemers erg sterk is.. meestal hebben die toch wat meer plezier in hun werk en motivatie die verder gaat dan een loonstrookje aan het eind van de huidige maand.

 

Uiteraard zijn er best een aantal 'parttime ondernemers', maar ik denk dat die zelden eerst fulltime bezig zijn geweest... en bovendien, ondernemen houdt je van de straat! ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp bijvoorbeld helemaal niets van die 40 uur of 36 urige werkweken.

 

Bij veel bedrijven tref ik ook nog steeds van die prikklokken aan.

 

Alsof je als marketing manager 10 klanten meer binnen haalt als je 36 in plaats van 32 uur werkt.

 

In mijn eerste sales job moest ik mijn agenda met afspraken vol zien te krijgen. Ik kwam om 9:30 binnen plaatste her en der een paar mailtjes, ging om 11:00 kofie drinken en smiddags belde mensen mij op om en afspraak te maken. En dat gaat nu eigenlijk nog zo:-)

 

Nou moet ik ofline gaan, ik wil nog een plan indienen bij www.newventure.nl Kan vanavond nog.

 

Welterusten allemaal,

 

Perry

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.