• 0

Product in de winkels krijgen. Interieur-accessoire branche

Wellicht het zoveelste topic hierover, maar toch even vragen.

 

Ik (wij) hebben een goed (en breed) product dat erg goed loopt via onze eigen online shop en bij diverse andere online shops (dropshipping.)

 

Nu hebben wij het product geheel klaar voor verkoop in stenen winkels te krijgen. (verpakking, EAN codes etc.) Echter vraag ik mij af wat de beste manier is om winkels te benaderen.

 

Ik ben bekend met Tica etc. Mijn probleem is dat ik een marge van ong. 2.0 heb op de producten waarvoor ik kan verkopen. Verkoop ik via Tica (bijv.) dan is dat de makkelijkste weg, maar zal ik de marge van 2.0 niet meer kunnen halen. Voor winkeliers wordt het dan wellicht minder interessant omdat de marge te klein wordt. Daarom lijkt mij rechtstreeks verkopen aan winkeliers makkelijker.

 

Weet iemand toevallig een actieve online plek waarin interieur / accessoire winkeliers te vinden zijn?

 

Uiteraard betreft het een volledig eigen product, geen import.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Goedendag,

 

Ik zit zelf in de ( landelijke ) woonbranche en de markt in Nederland is al aardig verzadigd wat aanbod betreft

 

Ik weet niet wat je product precies is, maar Facebook werkt bij mij erg goed.

 

Je hebt veel groepen die geheel gericht zijn op de woonbranche en daar zijn ook veel winkeliers vertegenwoordigd.

 

Ik heb recent een woonwinkel geopend in Duitsland aangezien in Duitsland veel kansen liggen.

 

Ik zou mezelf niet zo blind staren om maar die 2.0 marge te halen....belangrijker is misschien eerst afzetgebied creëren en als de marge bij Tica minder is maar de omloopsnelheid hoog dan blijft er onder aan de streep ook voldoende over....

 

Ik verdien liever 10 x € 20,- dan 4 x € 30,-

 

Succes !

 

Groet R.Besselink

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 82 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.