• 0

Waar kan ik financiers vinden voor mijn website?

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Klopt easy start is moeilijker dan het lijkt. Vooral als je financiele gegevens moet invoeren.

 

Maar kan je ergens ander terecht voor het laten financieren van een project? Hoe zit het met terug betalen? Wat als je een koopwoning hebt? kan je daar iets mee? En men wilt tegenwoordig dat je een inkomen hebt. Als ondernemer wil ik me geld met me onderneming verdienen, wat in het begin moeilijk is. Dien je daar rekening mee te houden? kan je het wel maken om te zeggen dat je geen vast inkomen hebt?

Link ruil geboden, ga naar Belservice.nl Linkpagina en voeg uw link automatisch toe. Of doe mee met onze affiliate programma.

Link naar reactie
  • 0
Je bedoeld: een ondernemingsplan uit Easystart ziet er niet uit?

 

Ja, dat neemt toch niemand serieus? Ik moet bekennen dat ik het jaren geleden ook wel eens heb besteld, maar ik vond de kwaliteit zo beneden peil dat ik er nooit mee naar een bank ben gestapt.

 

Vooral als je financiele gegevens moet invoeren.

 

Wellicht is het beter als je eerst even een plaatje maakt van de te verwachten inkomsten en uitgaven, voordat je met een ondernemingsplan naar de bank stapt. Je geeft aan dat je niet weet wat je in het eerste jaar gaat verdienen, maar je hebt toch wel doelstellingen? Wat denk je dat realistisch is? Onderschat ook de uitgaven niet.

 

Niemand zal aan jouw avontuur willen meebetalen als je nog helemaal geen plannen hebt waarin staat hoe dat gaat verlopen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 140 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.