Budgetteren, je hoort het overal en wordt altijd als zeer belangrijk omschreven. Maar worden budgetten in de praktijk ook veel gebruikt door ondernemers?
Heb ik er wat aan om budgetten op te stellen?
Er zijn veel verschillende manieren van budgetteren, maar welke vorm is nu geschikt voor mijn bedrijf?
Hoe werkt een budgetteringsproces eigenlijk?
Wat zijn de voor- en nadelen als ik een budget gebruik?
Dit zijn vragen die veel ondernemers zichzelf stellen als ze zich verdiepen in het budgetteren. Ik ben van mening dat een goed budget elke ondernemer kan helpen, maar dan dient het budget wel op de juiste manier opgesteld te zijn.
Met deze poll hoop ik duidelijkheid te krijgen hoe ondernemers tegen budgetteren aan kijken en of er meer aandacht aan budgetteren moet worden besteed op dit forum.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Iceman
Iceman
Budgetteren, je hoort het overal en wordt altijd als zeer belangrijk omschreven. Maar worden budgetten in de praktijk ook veel gebruikt door ondernemers?
Heb ik er wat aan om budgetten op te stellen?
Er zijn veel verschillende manieren van budgetteren, maar welke vorm is nu geschikt voor mijn bedrijf?
Hoe werkt een budgetteringsproces eigenlijk?
Wat zijn de voor- en nadelen als ik een budget gebruik?
Dit zijn vragen die veel ondernemers zichzelf stellen als ze zich verdiepen in het budgetteren. Ik ben van mening dat een goed budget elke ondernemer kan helpen, maar dan dient het budget wel op de juiste manier opgesteld te zijn.
Met deze poll hoop ik duidelijkheid te krijgen hoe ondernemers tegen budgetteren aan kijken en of er meer aandacht aan budgetteren moet worden besteed op dit forum.
Ik hoor graag jullie mening!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5205-budgetten-noodzakelijk-of-overbodig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag