• 0

zending vanuit West USA

Graag wil ik advies vragen m.b.t. het transport van een pallet fiets accessoires vanuit het westen van de USA. California Palm Desert naar Rotterdam. Eenmaal in Rotterdam kan ik het zelf ophalen.

 

Dit wil ik uiteraard zo goedkoop mogelijk doen.

Ik heb al een offerte via mijn verkopende partij, en ben in afwachting van offertes bij UPS en nog een transporteur maar advies vanuit hier is meer dan welkom.

 

Afhankelijk van de kosten voor het vervoer wil ik graag een pallet laten komen van 125 x 110 x 132 van 120 kg OF een pallet van 25 x 110 x 195 van 180 kg.

 

alvast hartelijk dank

Elvira

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goede avond Elvira,

 

Ik laat dat altijd via mijn leverancier met fedex versturen, is goed degelijk en vertrouwd.

Laat deze ook verzekeren want dat is het geld niet.

Jij kan wel zien of de afmeting of het gewicht scheelt, kies dan wel voor de goedkoopste optie want dat maakt voor de levering voor jou niets uit.

 

mvrg

Link naar reactie
  • 0

Dank jullie wel voor de tips.

@Verhagen1. Ik werk zelf met UPS op mijn werk en 85 % internationaal maar dat zijn kleinere zendingen. Dus met dat soort vervoerders ben ik wel bekend en weet ik de prijzen.

 

@Latte macchiato

Bedankt! Hier ga ik me even in verdiepen.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.