• 0

Converteren PowerPoint naar website

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Indien je je PPT presentatie in OpenOffice inleest, kun je de presentatie als Flash exporteren (of als HTML).

 

Zelf maak ik enkel gebruik van vrij "platte" presentaties, zonder invliegende teksten of multimedia (dit laatste doe ik met andere programma's waarnaar ik schakel tijdens de presentatie) dus ik weet niet in hoeverre deze effecten verloren gaan in een conversie naar Flash.

 

Exporteren naar HTML werkt met OO ook, zij het simpel.

 

Open Office is een gratis en Open Source alternatief voor MS Office:

http://www.openoffice.org/

Link naar reactie
  • 0

ik ben erg benieuwd naar het resultaat want ik kan me niet voorstellen dat een presentatie uit Powerpoint met verschillende effecten via OpenOffice een mooie Flashanimatie wordt..........

 

of zelfs maar een mooie HTMLpagina wordt.....

 

Laatst kwam ik een website tegen die gemaakt was met Microsoft Publisher, maar als je de code hiervan dan bekijkt :( :(

 

 

AX Web Services - Webdesign, Internet Database Applicaties

AX Financial Services - Administratie- en financieel advieskantoor

Link naar reactie
  • 0

 

Hum, er wordt voor mijn ook een flash gebouwd, waarvan ik de source krijg. Maak me alleen zorgen als ik straks kleine veranderingen wil doorvoeren. Misschien domme vraag, maar met wat voor programma kun je zo''n flash enigszins in of onderhouden, zonder weer ergens in te moeten investeren. Bestaat er een Open Sourse app waarin je dat kunt doen?

Link naar reactie
  • 0

Je zou het kunnen proberen met 'Wink'. Het is een freeware screencam programma. Vrij eenvoudig en met heel actieve grafische representaties zullen misschien wat details verloren gaan. Het kan echter zonder meer schermen opnemen en uitvoeren naar flash.

Wij gebruiken het zelf alleen voor instructiefilmpjes voor software, dus ik weet weinig van de verwerking van grafisch detail...

http://www.debugmode.com/wink/

 

Link naar reactie
  • 0

Misschien domme vraag, maar met wat voor programma kun je zo''n flash enigszins in of onderhouden, zonder weer ergens in te moeten investeren. Bestaat er een Open Sourse app waarin je dat kunt doen?

Flash onderhouden doe je met Flash lijkt me. Geen idee hoe ingewikkeld je animatie is, wat je zou willen wijzigen enz. maar het handigst is als daar bij de opzet rekening mee wordt gehouden. Bv de eventuele teksten niet in de Flashmovie opnemen maar in een gewoon tekst bestand. Wil je iets wijzigen, dan verander je alleen het tekstbestand. Dat zelfde geldt voor afbeeldingen. Maar misschien bestaat je Flashanimatie uit heel andere onderdelen.

 

Met Flash kan alles, nou ja heel veel. Je doet het programma echt te kort met alleen gebruik om PPS om te zetten.

 

VrGr

Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 289 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.