• 0

Kosten delen als ondernemers met of zonder btw?

Hallo,

 

Ik heb een tijdje gezocht op verschillende websites en fora, maar ik kan niet echt een eenduidig antwoord vinden:

Ik werk met een paar ondernemers in een gebouw, en we delen de kosten voor de internetaansluiting. We hebben de afspraak staan om per kwartaal een factuur met de kosten te sturen. Normaal moet je BTW berekenen over al je facturen, maar hierbij verleen ik geen dienst/product vanuit mijzelf, maar ben ik alleen maar de "facilitator", om het zo maar te zeggen.

Hoe deel ik kosten tussen ondernemers, zonder er BTW over te berekenen? Of moet ik hierover wel BTW berekenen?

 

Alvast dank!

 

 

____

titel aangepast

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 145 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.