Anoeek

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Anoeek's trofeeën

  1. Hallo, Ik heb een tijdje gezocht op verschillende websites en fora, maar ik kan niet echt een eenduidig antwoord vinden: Ik werk met een paar ondernemers in een gebouw, en we delen de kosten voor de internetaansluiting. We hebben de afspraak staan om per kwartaal een factuur met de kosten te sturen. Normaal moet je BTW berekenen over al je facturen, maar hierbij verleen ik geen dienst/product vanuit mijzelf, maar ben ik alleen maar de "facilitator", om het zo maar te zeggen. Hoe deel ik kosten tussen ondernemers, zonder er BTW over te berekenen? Of moet ik hierover wel BTW berekenen? Alvast dank! ____ titel aangepast
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.