• 0

Hannover Messe 2016, 25 - 29 April Ervaring

Hallo

 

Is er iemand die mij iets meer kan vertellen over Hannover Messe?

 

Ikzelf ben een beginnend ondernemer en momenteel ben ik op zoek naar een product of dienst om te verdelen. Gezien ik niet goed weet wat, heb ik besloten om enkele beurzen te bezoeken in de hoop hier een idee/richting/concreet product/dienst te vinden.

Bijgevolg mijn bovenstaande vraag. Lijkt Hannover Messe hiervoor interessant? Of is dit eerder een beurs voor de doorwinterde industrieel?

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wel in feite heb ik geen concreet product of dienst in gedachten.

Anderzijds heb ik wel enkele criteria in gedachten waaraan het moet voldoen.

- Het moet iets zijn die ik in eerste instantie alleen kan opstarten zonder al te grote investeringen te moeten doen. Gezien het de bedoeling is om op te starten is het wel handig dat ik voldoende ondersteuning krijg door de fabrikant (eventueel tijdelijk).

- Indien het om een verkoop gaat van een product, zou het interessant zijn dat er een onderhoudsdienst/navuldienst... aan verbonden kan zijn

- Ik moet het product/dienst kunnen verstaan. Anderzijds moet er een zekere moeilijkheid/bereidheid tot studie aan zitten waardoor er een zekere marktbarrière is.

- Momenteel ben ik actief in de bouwsector. In eerste instantie zou ik het beursbezoek vernauwen tot alle standen/fabrikanten die hierin enigszins direct of indirect actief zijn.

 

Lijkt het, met uw bezoekerservaring, met bovenstaande in gedachten een interessante beurs?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.