met mijn zakelijke activiteiten ben ik niet BTW-plichtig, maar soms doe ik er iets bij wat dat wel is. echter, de BTW daarover bedraagt niet meer dan zo'n 600 euro per jaar.
kan ik het beste een Verzoek om ontheffing indienen indienen bij de belastingdienst, of zie ik iets over het hoofd?
en krijg je die ontheffing ook, met bovenstaande gegevens?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mark van Dam
Mark van Dam
met mijn zakelijke activiteiten ben ik niet BTW-plichtig, maar soms doe ik er iets bij wat dat wel is. echter, de BTW daarover bedraagt niet meer dan zo'n 600 euro per jaar.
kan ik het beste een Verzoek om ontheffing indienen indienen bij de belastingdienst, of zie ik iets over het hoofd?
en krijg je die ontheffing ook, met bovenstaande gegevens?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55036-wel-of-geen-verzoek-om-btw-ontheffing-indienen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag