• 0

Outsourcen naar GB

Voor mijn functie ben ik op zoek naar ervaringen met het outsourcen van 'customer service'-taken naar GB, vooral om culturele verschillen in kaart te brengen. We zijn momenteel bezig om een onderzoek te doen hoe de voor en nadelen tegen elkaar afwegen om 'CS'-werk lokaal te laten doen in GB. Daarvoor zijn eigenlijk alle ervaringen welkom. Het maakt niet uit of deze ervaring significant of juist niet waren, of bij een klein, middel of grootbedrijf zijn opgedaan. Om het wat gemakkelijker te maken kan ik wellicht een paar richtvragen meegeven:

 

- Waren bij het outsourcen structurele verschillen waar jij tegenaan liep? Op welk niveau ondervond jij deze verschillen?

- Vond jij de kwaliteit van de verrichte arbeid van een vergelijkbaar/lager/hoger niveau dan in andere Europese landen?

- Hoe complex was het werk dat verricht moest worden?

 

Het is een beetje lastig om een dergelijke ervaringen richtlijnen mee te geven. Voel je vooral vrij om jouw ervaring te delen.

 

Alvast bedankt.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.