Ik ben een startende ondernemer en wil een financiering regelen. Na een bedrijfsplan te hebben geschreven is er een bank die mij een financiering wil verstrekken. Er zijn 2 opties:
8,5% RC faciliteit op naam van de zaak
of 4,5 RC op mijn eigen naam
Voor mij is de keuze natuurlijk snel gemaakt, maar kan ik de rente die ik betaal op een RC op mijn eigen naam wel aftrekken van de inkomstenbelasting (het geld heb ik natuurlijk gebruikt voor de zaak!).
Wat is jullie mening en waarom is dit verschil zo hoog?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Natasja1234
Gast Natasja1234
Ik ben een startende ondernemer en wil een financiering regelen. Na een bedrijfsplan te hebben geschreven is er een bank die mij een financiering wil verstrekken. Er zijn 2 opties:
8,5% RC faciliteit op naam van de zaak
of 4,5 RC op mijn eigen naam
Voor mij is de keuze natuurlijk snel gemaakt, maar kan ik de rente die ik betaal op een RC op mijn eigen naam wel aftrekken van de inkomstenbelasting (het geld heb ik natuurlijk gebruikt voor de zaak!).
Wat is jullie mening en waarom is dit verschil zo hoog?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5563-rc-krediet-in-priv%C3%A9/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag