• 0

Koppeling van diensten

Goedemiddag experts!

 

Ik volg dit forum vrijwel dagelijks omdat ik daar veel van opsteek. Goed dat deze plek bestaat! Wil de mensen die dagelijks de moeite nemen collega's of mensen zo als mijzelf helpen bij de meest uiteenlopende zaken. Gemeende complimenten!

 

Ik loop al een tijdje met plannen rond om te starten met een eigen onderneming. Ik ben nu in loondienst maar "het zelf willen doen" knaagt al lange tijd. Nu zijn er twee vakgebieden waar ik veel kennis en ervaring heb opgedaan in mijn loopbaan. Facilitaire dienstverlening en ICT (overigens zou ik ICT willen zien als een facilitaire dienst omdat dit sterk verweven is met andere facilitaire diensten).

 

Om op eigen benen te kunnen staan en drastische stappen zet om mijn baan op te zeggen en te starten moet ik voor mijzelf antwoord hebben hoe ik tussen deze twee gebieden een koppeling kan leggen en mij kan inschrijven bij de kvk om in beide gebieden actief te zijn.

 

Ik maak mijzelf nog geen illusies, de eerste jaren moet ik groeien door diensten te verlenen aan kleine bedrijven (en particulieren) omdat ik (nog) niet kan concureren met bestaande dienstverleners.

 

Wat ik dus wil...als facilitair dienstverlener starten waarbij ook ICT diensten verleend worden. Waarbij ICT dus onderdeel is van mijn dienstenportfolio. Ik wil starten als eenmanszaak en langzaam maar zeker groeien waarbij ik op het juiste moment over een BV structuur wil nadenken. Mag dit, kan dit?

 

Natuurlijk heb ik al op andere plekken gelezen en gelezen dat ik elke activiteit kan beschrijven en meerdere handelsnamen kan registreren. Maar is dit de juiste aanpak?

 

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is zoniet licht ik het graag toe. Ben benieuwd naar jullie reacties!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.