Alex1015 Geplaatst: 27 augustus 2017 Alex1015 4 0 Geplaatst: 27 augustus 2017 Hi, Ik weet niet of het hier mag, maar ik ben sinds 3 maanden zzp'er/freelancer als kapper. Ik ben opzoek naar een boekhouder (ster) die mij kan helpen met mijn administratie/aangifte. Liefst is Amsterdam. Gr, Alexander. Link naar reactie
0 Highio Geplaatst: 27 augustus 2017 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 27 augustus 2017 Beste Alex, dit is niet de bedoeling van onze forumboards. We hebben hier op zich wel een vraag&aanbod-sectie en ledenoverzicht, maar als advies zou ik rondvragen onder lokale knippers en stylisten of zij iemand aan kunnen bevelen met ervaring met jouw branche. Modgroet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
Alex1015
Alex1015
Hi,
Ik weet niet of het hier mag, maar ik ben sinds 3 maanden zzp'er/freelancer als kapper.
Ik ben opzoek naar een boekhouder (ster) die mij kan helpen met mijn administratie/aangifte.
Liefst is Amsterdam.
Gr,
Alexander.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag