Henkie Geplaatst: 7 juni 2005 Henkie 7 0 Geplaatst: 7 juni 2005 Sinds kort ben ik hoofd PR van een schaak vereniging. Maar omdat schaken geen populaire sport is krijgen we moeilijk nieuwe leden. Mijn vraag is dan ook hoe nieuwe leden het beste te werven zijn? Elke advies is welkom Groet Link naar reactie
0 Persoon Geplaatst: 7 juni 2005 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 7 juni 2005 Beste Henkie, Het lijkt mij dat schaken een 'lokale' sport is, dus dat je de publiciteit in de lokale bladen moet opzoeken. Organiseer schaakbijeenkomsten, interessante wedstrijden (openluchtschaken, onderwaterschaken, etc.) en verzorg (kosteloos) een training voor nieuwe mensen. Daar haal je zeker de media mee! Persoon Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 7 juni 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 7 juni 2005 Beste Henkie, Omdat dit topic niets met ondernemen te maken heeft gaat hij op slot. Ik denk ook dat je vraag beter op zijn plaats is op Marketingforum.nl Link naar reactie
Henkie
Henkie
Sinds kort ben ik hoofd PR van een schaak vereniging. Maar omdat schaken geen populaire sport is krijgen we moeilijk nieuwe leden.
Mijn vraag is dan ook hoe nieuwe leden het beste te werven zijn?
Elke advies is welkom
Groet
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag