• 0

Bedrijfsplan (online en offline) erotiekwinkel

Hallo,

 

Ik heb al een tijdje een erotische webwinkel op internet en nou is het mij opgevallen dat ik haast geen groothandels kan vinden die erotische film verkoopt. Misschien hebben jullie wat tips voor mij.

 

Verder zit ik eraan te denken om bij ons in de stad een erotiekshop te beginnen. Wij hebben er hier maar één en deze zit in een club verstopt, dus volgens mij werkt dat niet echt.

 

Heeft een van jullie misschien tips over het opstellen van een ondernemersplan. En hoe ik dit verder moet aanpakken. Ik bedoel het is toch even wat anders dan bv. een bloemenwinkel openen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Ik ben mijn ondernemersplan aan het schrijven om een erotiekshop te openen bij mij in de woonplaats. Maar ik kan nergens geen branche gegevens vinden en /of marktonderzoek. Wie heeft misschien een tip of suggestie waar ik dat kan vinden. Heeft iemand ervaring met een plan schrijven voor een erotiek winkel. En wat is jouw ervaring

 

Groetjes

Link naar reactie
  • 0

Van dit soort branches zijn over het algemeen niet veel gegevens bekend. Je kan zelf een klein marktonderzoek doen door te analyseren of er al dergelijk winkels in de buurt gevestigd zijn, hoe groot qua assortiment etc.

 

Verder vind ik persoonlijk dat juist deze branche internet moet betrekken bij de shop, maw een online shop is een vereiste!

 

Ik kan je eventueel in contact brengen met de juiste mensen die je veel meer kunnen vertellen en eventueel ook als leverancier kunnen dienen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 84 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.