Geplaatst: 3 september 200222 j BestlinQ 201 berichten 8 Trofeeën 4 Reputatie Voor de lid nr. 300 een gratis Screensaver van Dreamstart. Goed idee ;) ;D
Geplaatst: 3 september 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Dat is een REUZE idee. Maar wat denk je voor ELK nieuw lid ? Of hangt er dan een prijskaartje aan. Heb je bydewee nog wat aan mijn positieve opmerkingen gehad? De achtergrond zwart miskien in dromerig blauw ? En (kweet niet of het de bedoeling is dat jij je masterwerk up-to-date houdt), maar zet je ook de nieuwe partners die erbij zijn gekomen erbij? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 3 september 200222 j BestlinQ 201 berichten 8 Trofeeën 4 Reputatie Auteur tuurlijk voor elk lid. maar het zou beter gepromote kunnen worden. Alleen ik heb de link onder mijn naam staan :D
Geplaatst: 3 september 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Onder jouw naam is toch geen probleem? Heb je direct aandacht? Maareh ... ga je hem nog wijzigen? Ga ga hem dan in "over het forum" art ware zetten en zal ik met zrski bespreken hoe we het "vermarketen". Okay ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
BestlinQ
Voor de lid nr. 300 een gratis Screensaver van Dreamstart.
Goed idee ;)
;D