Sally31 Geplaatst: 21 juli 2005 Sally31 1 0 Geplaatst: 21 juli 2005 Beste Nils, Een tijdje geleden kan ik me herinneren dat er een bijeenkomst bestond waar de ondernemers een presentatie konden geven voor informals. 1 min is meer dan genoeg voor mij. Ik zoek zo'n meeting, u weet vast wel waar ik die informatie kan vinden. Mvg, Link naar reactie
0 willemj Geplaatst: 21 juli 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 21 juli 2005 Beste Nils, Een tijdje geleden kan ik me herinneren dat er een bijeenkomst bestond waar de ondernemers een presentatie konden geven voor informals. 1 min is meer dan genoeg voor mij. Ik zoek zo'n meeting, u weet vast wel waar ik die informatie kan vinden. Nu ben ik Nils niet (hij is op vakantie) maar ik denk dat je op http://www.businessangels.nl/ doelt. Link naar reactie
Sally31
Sally31
Beste Nils,
Een tijdje geleden kan ik me herinneren dat er een bijeenkomst bestond waar de ondernemers een presentatie konden geven voor informals. 1 min is meer dan genoeg voor mij. Ik zoek zo'n meeting, u weet vast wel waar ik die informatie kan vinden.
Mvg,
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag