10 oktober Regionale Netwerkbijeenkomst van de 7e Hemel in Twente

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Op 10 oktober houden we weer een regionale netwerkbijeenkomst voor ondernemers en investeerders. Ditmaal in Twente.

 

Het programma is in vergelijking met de eerdere bijeenkomsten van de 7e Hemel iets gewijzigd. Er komen nu aleen nog maar ondernemers en investeerders aan het woord.

 

Aanmelden via hemel@planet.nl Meer informatie: www.hemel7.nl/twente

 

PROGRAMMA:

 

13:00 uur   Ontvangst deelnemers

   

13:30 uur   Opening door de dagvoorzitter

   

De dagvoorzitter, de heer G. Rood, hoofd ondernemersvoorlichting ING Bank, opent de bijeenkomst en geeft enkele deelnemers de gelegenheid zich voor te stellen

   

14:00 uur   De Aftrap

   

De heer A. Nijenhuis van Fortes Solutions bvis zelf ondernemer en geeft zijn visie op succesvol ondernemen in deze tijd.

   

14:30 uur   1e Plenaire sessie: Presentatie van de businesscases

   

3 a 4 ondernemers presenteren hun businesscase aan een forum van ervaren ondernemers en business angels. De presentaties duren ongeveer 10 minuten, waarna de aanwezigen kunnen reageren met vragen. Aan het einde van de sessie geven de forumleden individueel een waardering over de plannen en de presentatie, voorzien van tips.

   

De Business cases worden aangedragen door ondernemers uit de regio, deze worden van tevoren doorgenomen en eventueel bijgeschaafd .

   

16:00 uur   Pauze met koffie/thee

   

16:30 uur   Parallelle sessie voor ondernemers en investeerders.

   

De ondernemers en investeerders zullen zich apart buigen over enkele prangende vragen omtrent het starten en financieren van nieuwe innovatieve bedrijven.

   

17:00 uur   2e Plenaire sessie: Nabespreking

   

Nabespreking van de bevindingen uit de parallelle sessies, met het forum en de deelnemers in de zaal. Op sommige punten kan een korte toelichting gegeven worden door de aanwezige experts.

   

17:45 uur   Afsluitende borrel

   

19:00 uur   Einde

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Beste Nils

 

Ik ben gisteren op de startech beurs geweest. Ik vond het een erg leuke en interessante beurs. :D

Ik ben geen ondernemer, maar heb wel veel interesse op dat gebied. Ik ben bezig met een onderzoek over informal investors. Voor mijn onderzoek zou ik graag naar de 7e hemel bijeenkomst in twente willen. Kan ik me hiervoor aanmelden?

 

groetjes Liesje :)

Link naar reactie

Volgens mij was Liesje die vrouw die schuin voor me heel druk aantekeningen zat te maken tijdens de opening. :D

 

Het is goed dat ook ondernemers in spe en studenten deelnemen aan dit soort evenementen! Je leert er een hoop van en doet goede contacten op!

 

Succes, en Nils keep on going!

 

Evert

Link naar reactie

Ha Liesje en anderen,

 

Het wordt een leuk programma! Sander Nijenhuis verteld over zijn ervaringen met verschillende investeerders en voor de presentaties hebben zich aangemeld: Innovadis en Gladior, Prevatech, Blueprint Netherlands en Schillebree Industries.

 

Het investeerderspanel bestaat ondermeer uit Johannes Ten Cate, Guust van Liere, Hans de Weerd en Willem van de Berg, allemaal investeerders uit de regio. En ik natuurlijk. Ik mag alleen niks zeggen. Alleen vragen beantwoorden :'(

 

Desalniettemin lijkt het me een levendig feestje! www.hemel7.nl/twente

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

:D Ha Nils

 

Ja echt enorm leerzaam. Heb leuke contacten opgedaan.

Moet zeggen dat jij het ook best aardig doet hoor. Vooral die humor erin laten! ;)

Maar, wat ik wel wou zeggen is dat het op een gegeven moment een beetje langdradig werd. En het was niet altijd goed verstaanbaar.

Maar, voor de rest vond ik het erg interessant!

 

Groetjes Liesje

Link naar reactie

Inderdaad, drie presentaties met commentaar is wat veel van het goede. Het waren erg interessante, maar ook behoorlijk ingewikkelde projecten.

 

Volgende keer doen we er maar twee

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.