Graag jullie mening

Aanbevolen berichten

Om te beginnen welkom op het forum.

 

Mijn mening: url naar vermoedelijk je eigen website lijkt nogal spammerig, veel te grote foto, niet even rondgekeken op het forum anders had je gelezen dat 'check mijn site', 'check mijn logo' en dus waarschijnlijk ook 'check mijn fototechniek' en zeker 'check mijn stapelkunst' (what's next???) misschien niet op prijs gesteld wordt. Niet zo'n goede openingspost dus.

Link naar reactie

Oke sorry dan maar ik keek rond en ik zag nog iemand zijn site toch echt voor stellen en vroeg voor een oordeel

 

 

Onderwerp: Sitecheck Holland Innovation (gelezen 217 keer)

 

Nils de Witte

voor vrienden

Administrator

 

Karma: 138

 

Offline

 

Berichten: 4021

 

 

 

Business Angels

 

Sitecheck Holland Innovation

« Gepost op: 25 augustus 2005, 09:33 »

 

--------------------------------------------------------------------------------

Schieten maar!

 

www.hollandinnovation.nl/

 

« Laatste verandering: 25 augustus 2005, 17:37 door Nils de Witte » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd

 

--------------------------------------------------------------------------------

www.nebib.nl netwerken, coaching en durfkapitaal voor innovatieve ondernemers

www.startkapitaal.com | www.hollandinnovation.nl | www.innozuid.nl | www.technostart.nl | www.innobizz.nl

 

 

 

 

Decorum

Op naar de 0!

Administrator

 

Karma: 60

 

Offline

 

Berichten: 2037

 

 

 

Jeroen Bakker

 

Re:Sitecheck Holland Innovation

« Antwoord #1 Gepost op: 25 augustus 2005, 09:44 »

 

--------------------------------------------------------------------------------

Nils, kun je iets meer achtergrond geven bij de site? Bouwer, doelstelling, visie achter de vormgeving e.d.? Kale sitechecks zijn minder interessant als je die gedachten van de opdrachtgever en/of maker niet kent

 

 

:-\die zag ik dus

Link naar reactie

Met mate kunnen sitechecks ook wel maar het loopt nogal eens uit de hand daarom zijn de 'zomaar' sitechecks niet echt welkom meer (uitzondering daargelaten) Maar daar is al genoeg over getypt.

 

Site- en logochecks zijn daarnaast nog enigszins on-topic. Het ontwerp van je tuin is dat helemaal niet. Zag er overigens wel ok uit, niet mijn smaak en ik zag gelijk de tuinslag tussen de stenen liggen.

Link naar reactie

Ik vind het ook niet altijd even duidelijk, en daarnaast vind ik sitechecks altijd leuk dus vind ik deze topics ook niet zo erg ;)

 

Ik heb er even kort naar gekeken, en een aantal punten vallen mij op:

 

- De code is (zacht uitgedrukt) nogal rommelig. Ik vraag me af of dat ten goede komt voor verschillende browsers

- De header komt op mij over als twee logo's, eentje links en een klein dingetje rechts. Als rechts je logo is zou ik hem meer in beeld brengen

- Je menu is nu niet helemaal handig ingedeeld, Introductie, Wat doen wij en Links zou ik groter maken en bovenin plaatsen, en onder Wat doen wij een submenu maken met de drie opties Tuinen, Vijver, Dakbeplanting

- Uitlijning. Het formaat foto's is niet consequent, en bij eentje zag ik opeens een soort photoshop randje eromheen. Doe dat bij allemaal, of helemaal niet.

- Als laatste zijn de thumbnails al de grotere foto, alleen dan met html code verkleind, het beste kun je hier 2 bestanden van maken, eentje voor de preview, en de andere voor de grotere versie. Dit i.v.m. de laadtijd van de pagina.

 

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

 

Succes!

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.