Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
joepie

Cleanen

Recommended Posts

Ik heb een stuk spyware op mijn pc dat plaatjes toont waar je in Hoe het erop komt, geen idee. Ik gebruik thuis mijn netwerk niet, en ik heb hier op kantoor zo nu en dan eens van die dingen gezien

Is er op de site van TrendMicro een URL waar je jouw computer op kunt laten scannen (en cleanen?)

Help me pleaseeee

Guest Harmen S

ha kerel,

Spyware leuk die rotzooi...not. Maar ken de site niet. Ik weet wel als je XP hebt je hitmanpro kan downloaden. Die kun je vinden op www.hitmanpro.nl . Dit is een programma die alle gratis programma's gebruikt om jou computer te scannen en te cleanen. Is erg handig en effectief. Ik maak er zelf ook gebruik van. Het herkent dik veel en kan dat allemaal ook weg halen.

Enige nadeel is dat er altijd weer wat nieuws komt waar de programma' s niet op zijn gemaakt, maar dat heeft elk cleaning programma' s.

groeten,

Harmen

Guest Harmen S

hey,

laat effe weten of het gelukt is. Ik weet misschien anders nog wel wat mensen die andere opties kennen ;D.

Ik weet hoe irri dat kan zijn.

groeten,

Harmen

Zoekfunctie op het forum met trefwoord 'spyware' levert je een uitstekende draad op met links naar allerlei software. Net als de eerste 4 resultaten van Google met trefwoorden "spyware removal tool".

Lijkt me genoeg info dus deze gaat op slot.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 9 leden online en 243 gasten

(See full list)    
  • Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept